Veelgestelde vragen

Algemeen

Sijperda Verhuur beschikt over eigen transport om snel te kunnen schakelen. Dit resulteert in korte levertijden, volledig afgestemd op uw behoefte. In de huurgids treft u bij de huurtarieven het begrip "Transportcode" aan. Het hier vermelde cijfer is een minimale verrekening van transportkosten bezorging en/of ophalen van het het gehuurde materieel.

De transportkosten zijn als volgt samengesteld:

In een vestigingsplaats van Sijperda Verhuur geldt een bedrag van:

  • € 27,50 per rit, bij transport code 1.
  • € 32,50 per rit, bij transport code 2.
  • Wachttijd code 1 en 2 € 77,00 per uur.

Voor het gekleurde gebied geldt een bedrag van:

  • € 37,50 per rit, bij transport code 1.
  • € 42,50 per rit, bij transport code 2.
  • Wachttijd code 1 en 2 € 77,00 per uur.

Voor transport code 3 geldt:

  • Vrachtauto voorzien van laad- en loskraan: € 77,00 per uur.
  • Wachttijd code 3 € 77,00 per uur.

Voor monteurs geldt een uurtarief van € 57,50.

Voor service-/flexmedewerkers geldt een uurtarief van € 52,50.

Ook buiten dit gebied kunnen wij u van dienst zijn met onze transportservice. Bel ons vrijblijvend voor een prijsopgave.


Alle tarieven zijn exclusief btw.

We behouden ons het recht voor onze transporttarieven bij wijzigingen van bijvoorbeeld de dieselprijs middels een toeslag aan te passen.

Mocht er een storing met ons verhuurmateriaal plaatsvinden, dan wordt deze zo snel en adequaat mogelijk verholpen. Onze storingsdienst staat dan ook 24 uur per dag, 7 dagen in de week ter beschikking via telefoonnummer 0900 7474747  .

* Schroom niet om te bellen, ga niet zelf aan het materiaal sleutelen, monteren of demonteren.

U kunt zich via ons aanmeldformulier voor nieuwe klanten registreren. Wij nemen daarna contact met u op om uw aanmelding af te ronden. 

Door het Coronavirus ontstaat veel onzekerheid, zowel voor de gezondheid als onze economie. De gezondheid van onze medewerkers en klanten staat altijd voorop, daarom worden de richtlijnen van de overheid en het RIVM nauwlettend gevolgd en opgevolgd.

Onze dienstverlening gaat door zoals je dat van ons gewend bent, maar we hebben maatregelen getroffen om de veiligheid en gezondheid van iedereen te waarborgen. Kantoorpersoneel werkt waar mogelijk thuis en fysieke contact wordt zoveel mogelijk beperkt.

Bereikbaarheid 

  • Onze vestigingen zijn allemaal geopend, zowel fysiek, telefonisch als online. We vragen onze klanten om gepaste afstand (1,5 meter) te bewaren van onze collega's.
  • Onze rayonmanagers bezoeken fysiek geen klanten, maar zijn telefonisch gewoon bereikbaar.
  • Onze webshop blijft 24/7 bereikbaar voor het plaatsen van orders.

We vragen begrip voor eventuele vertraging van ons transport door onmacht. Mochten er vragen zijn omtrent onze dienstverlening, dan is onze klantenservice bereikbaar op 0900-7474747.

Nee, particulieren betalen geen borg meer bij een bestelling. Dit vereenvoudigt het bestelproces, wat bestellen nog eenvoudiger maakt. 

Hoe werkt het?

Je dient je als particulier altijd eerst in te schrijven als nieuwe klant. Dat kan op onze website of in een van onze vestigingen. Tijdens deze inschrijving identificeer je je met iDIN, waar je je bankpas voor nodig hebt. Als je je inschrijft in onze vestiging, is het belangrijk om je bankpas mee te nemen.

Online via onze website














In onze vestiging

Inschrijven is in elke verhuurvestiging mogelijk. We hebben een tablet op de balie staan waarmee je je eenvoudig binnen één minuut kunt inschrijven. Dit werkt exact hetzelfde als een online inschrijving op onze website. Onze medewerkers staan voor je klaar om vragen te beantwoorden.